Football & Culture festival Haarlemmermeer
Zahava Eliasi organiseert weer een Football & Culture festival. Dit wordt zaterdag 17 juni gehouden op en rond de velden van VV Uno aan de Bennebroekerwerweg 709. De entree is gratis.

Uitgangspunt van Zahava is het verbinden van mensen, culturen bij elkaar brengen en samen sportief en cultureel bezig zijn. Zo zijn er diverse voetbalwedstrijden tussen teams uit verschillende landen maar ook teams samengesteld uit vluchtelingen en jongens die graag een potje voetbal op straat spelen. Doel van het toernooi is uitwisseling van ervaringen op sportief en cultureel gebied. Er is een podium waar tussen de wedstrijden allerlei dansen worden uitgevoerd. De dansers doen dit in hun eigen klederdracht en op hun eigen muziek. Er zijn eetkraampjes van verschillende keukenculturen bij elkaar. Ook is er een braderie voor handwerkjes. Verder is er een kinderhoek met verschillende spellen. Voor de toeschouwers is het op deze dag rondkijken en genieten van alles wat er te beleven valt. Er is zang en dans en lekker eten.
De officiële opening van het festival is zaterdag 17 juni om 12.00 uur, de toegang is gratis. De prijsuitreiking is om 17.00 uur. Wie nadere informatie wil, kan een mailtje sturen naar zahava.eliasi@me.com of bellen met 06 22 33 6 99 2. Zie ook www.zevents.nl