Haarlemmermeer voor elkaar

Iedereen kan wel eens een handje extra gebruiken. Een klusje in huis of tuin, hulp met de boodschappen of vervoer, samen een gezellig uitje maken, sportief bezig zijn met een maatje of begeleiding vanuit een PGB. Eenmalig of voor langere tijd, vrijwillige hulp of professionele hulp, alles kan en mag! Veel vrijwilligers, zorgprofessionals en zorg-, welzijns- en vrijwilligersorganisaties kunnen én willen je graag van dienst zijn.

Op Haarlemmermeervoorelkaar.nl zie je in één oogopslag wie jou in jouw buurt kan helpen. Eenvoudig, gemakkelijk en bovendien gratis. Hier vind je de vacaturebank van Haarlemmermeer (vrijwilligersvacatures via organisaties) en individuele hulpvragen én aanbod van particulieren. Kortom dé verzamelplaats van vrijwillige inzet en vraag in de gemeente Haarlemmermeer.