Dierbare herinneringen ophalen en jonge en oude mensen een mooie dag bezorgen.

ING heeft een mooi jaarlijks terugkerend project, ‘Help Nederland vooruit’. Hier kunnen organisaties een doel opgeven om Nederland vooruit te helpen. ING beloont het doel met de meeste stemmen met een mooie donatie.
Als buurtvereniging “Het Oude Buurtje” zijn wij, in onze regio, geselecteerd om mee te dingen naar zo’n forse donatie (tot € 5.000,-). Buurtvereniging Het Oude Buurtje heeft als motto: “Voor en met elkaar”.

Wat zou het tof zijn als we, met het winnen van die mooie donatie, een duofiets kunnen kopen.
Een prachtig doel, toch? Hoe letterlijk kunnen we het nemen als we vooruit gaan, door de duofiets te pakken. Samen met een medebewoner, die niet zo snel de deur uit kan, een stukje door onze prachtige polder te gaan fietsen? En dat allemaal elektrisch ondersteund met deze duofiets.

‘Fietst’ u ons ook vooruit?

Wij vragen uw stem om ons goede doel te steunen! Een kleine moeite. Hoe meer stemmen, hoe hoger de donatie van de ING zal worden.

Van 21 januari tot 10 februari 2019 kan er hier gestemd worden.

Bedankt, namens de bewoners en het bestuur van buurtvereniging Het Oude Buurtje in Hoofddorp.