Jeugdland Hoofddorp met vrijwilligers in actie tijdens NLdoet

Wie heeft een kruiwagen te leen voor Jeugdland

Ook op Jeugdland Hoofddorp wordt op 10 en 11 maart de grootste vrijwilligersactie van Nederland, NLdoet, georganiseerd. Dat doet Jeugdland samen met duizenden sociaal maatschappelijke organisaties in Nederland. Tijdens NLdoet wordt het vrijwilligerswerk in de spotlights gezet.
Alle vrijwilligers van Jeugdland en twee bedrijven, waaronder supermarkt Dirk met ongeveer twintig mensen uit de drie Hoofddorpse filialen en Bayer , wereldwijd marktleider in gewasbeschermingsmiddelen en zaden. Ook zij komen met een ongeveer twintig mensen helpen.
De mensen van Jeugdland zullen de NLdoet vrijwilligers uiteraard helpen en er met elkaar weer een super leuke dag van maken. Jeugdland Hoofddorp wordt door de enthousiaste inzet van de vrijwilligers zo nog gezelliger en mooier! De kinderen die regelmatig komen spelen zijn er vast heel blij mee.
Wie heeft een kruiwagen te leen
Jeugdland is voor deze twee dagen nog op zoek naar een aantal kruiwagens waar de gesnoeide bloemen, grassen en takken in gedaan kunnen worden en naar de verzamelplek gebracht kunnen worden. Wie een kruiwagen voor deze twee dagen uit wil lenen, kan dat aangeven op de website: https://jeugdlandhoofddorp.nl/contact/ dan neemt iemand van Jeugdland contact op.