Jeugdland aan de slag met naschoolse activiteiten!

Jeugdland vindt het belangrijk dat kinderen kennis kunnen maken met nieuwe vaardigheden en zichzelf leren ontplooien. Daarom hebben zij besloten om vanaf februari 2019 een aantal naschoolse activiteiten aan te bieden waar de kinderen aan mee kunnen doen. Dit doen ze in de vorm van een Naschoolse Activiteiten Club. Kinderen kunnen lid worden van de club en mee doen aan de verschillende activiteiten die worden aangeboden. Welke activiteit we aanbieden wisselt iedere maand.
Bel voor meer informatie (023 557 8880) over de activiteiten, lees hier hoe je je in kunt schrijven.

Nieuw beleid Jeugdland Hoofddorp

Jeugdland Hoofddorp heeft sinds zomer 2018 zijn beleid aangepast. Hierdoor is het mogelijk voor ouders om ook gezellig te blijven als hun kinderen komen spelen. Waar voorheen het gewenst was dat kinderen zelfstandig op het terrein speelden, moedigen zij nu ouders aan om gezellig te blijven en van een kopje koffie of thee te genieten.
Zo hopen zij de saamhorigheid in de buurt te versterken. Daarom gaan wij in het voorjaar van 2019 (tijdens NL Doet) aan de slag met het maken van pallet meubels voor buiten op het terras. Zo kunnen de ouders genieten van hun kop koffie of thee terwijl ze mee kunnen kijken naar de spelende kinderen op het terrein.

Daarnaast is het nu ook mogelijk voor kinderen onder 6 jaar om bij ons te komen spelen. Volgens het oude beleid mochten alleen kinderen boven 6 jaar komen, maar wij willen graag dat alle kinderen kunnen genieten van ons terrein. Kinderen onder de 6 jaar mogen dus (onder begeleiding van ouders of voogd) mee spelen op Jeugdland. Ook hiervoor zijn we voorbereidingen aan het treffen. In het voorjaar van 2019 plaatsen wij een aantal nieuwe speeltoestellen voor kinderen tussen 0-8 jaar.

Jeugdland Hoofddorp officieel kinderzwerfboeken station

Jeugdland Hoofddorp is vanaf gisteren officieel kinderzwerfboeken station! Met dank aan een prachtige donatie van de ambassadeur van de kinderzwerfboeken, hebben zij nu een ontzettend mooie leeshoek kunnen maken voor de kinderen. Kinderen kunnen een boekje mee naar huis nemen, lekker genieten van het lezen en het boek weer laten “zwerven” voor andere kinderen om mee naar huis te nemen. Kom dus gezellig langs en vindt een knus plekje in de leeshoek!

Jeugdland Hoofddorp is 6 dagen per week open

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 14.00 tot 17.30.
Op woensdag van 13.00 tot 17.30.
En op zaterdag van 10.00 tot 17.00.

Meer informatie over de vooruitgang zijn te vinden op de website of via de nieuwsbrief. Wil je dus volledig op de hoogte blijven van de veranderingen? Meldt je dan aan voor de nieuwsbrief via onze website.