Sport- En CultuurFair bij de Toolenburgerplas
De Toolenburgerplas staat zondag 11 juni weer in het teken van de jaarlijkse Sport- & CultuurFair Haarlemmermeer. Op deze dag kunnen bezoekers kennis maken met Sport en Cultuur in de gemeente, verenigingen en organisaties presenteren hun activiteiten. De toegang is gratis.

De inschrijvingen om deel te nemen aan de dag is geopend. Er hebben zich nu al meer dan 35 verenigingen & organisaties aangemeld. Wie een sport, activiteit, vereniging of organisatie wil presenteren, kan zich nog aanmelden. Activiteiten waar bezoekers actief aan mee kunnen doen maakt van de sport-en cultuurfair een dynamisch gebeuren.

Podiumprogramma en informatiemarkt
Er is een dagvullend programma met mooie dansoptredens en demonstraties van sporten. Chris Wobben, bekend van NOS langs de lijn, verzorgt de hele dag de presentatie op het hoofdpodium. Naast de clinics en demonstatie op het veld is er ook een grote informatiemarkt. Voor verenigingen of organisaties is hier ook alle ruimte om de bezoekers van informatie te voorzien.

Kinderprogramma
Voor de kinderen is er een leuk programma. Dit wordt georganiseerd door Stichting Kinderopvang Haarlemmermeer. De kinderen krijgen via school een zeskampkaart of kunnen die ophalen bij de informatietent. Kinderen die mee doen aan zes activiteiten, krijgen een sportieve beloning. Daarnaast is Jeugdland ook open tijdens de Sport- & CultuurFair.
De markt begint zondag 11 juni om 11.00 uur. Het adres van opgave of informatie is: www.sportfair.nl of via info@sportfair.nl. Op www.sportfair.nl staan ook de deelnemers vermeld.