10 jaar Sport- En CultuurFair Haarlemmermeer

De Jubileum editie gaat door!

13 september 2020, Toolenburgerplas, Hoofddorp

Ondanks de vreemde periode waarin wij nu leven gaat de 10de editie van de Sport- & CultuurFair Haarlemmermeer door. Dit gebeurt op een veilige en verantwoorde manier. Met een gerust hart kunt u komen om kennis te maken met Sport en Cultuur in de gemeente Haarlemmermeer. De verenigingen presenteren op enthousiaste wijze hun activiteiten en rekenen op uw komst. De toegang is gratis.
Veel activiteiten
De verenigingen nodigen u uit om mee te doen met hun activiteiten. Een mooie manier om in korte tijd kennis te maken met veel sporten en cultuur in uw omgeving. En wellicht wordt u wel enthousiast om lid te worden van een sport- of cultuurvereniging. Veel verenigingen verwelkomen u graag als lid. Laat u inspireren.
Podiumprogramma
Op het hoofdpodium is een dagvullend programma. Er zijn mooie dansoptredens en demonstraties van sporten. Geniet van dans, muziek en demonstraties. Chris Wobben, bekend van NOS langs de lijn, zal de hele dag de presentatie op het hoofdpodium verzorgen.
Grote informatiemarkt
Op de informatiemarkt laat u zich informeren door alle aanwezige sport- en cultuurverenigingen, maar ook door bedrijven en maatschappelijke organisaties. Dit jaar is de informatiemarkt anders dan anders. Vanwege de Coronamaatregelen staan de kramen ver uit elkaar en is er 1-richting loop verkeer. Daarmee kunt u zich op veilige wijze laten informeren.
Kinderprogramma
Voor de kinderen is er een leuk programma. Dit wordt georganiseerd door Stichting Kinderopvang Haarlemmermeer. De kinderen krijgen via school een zeskampkaart of je kan die ophalen bij de informatietent. Doe je mee aan zes activiteiten dan krijg je een sportieve beloning. Daarnaast is Jeugdland natuurlijk ook open tijdens de Sport- & CultuurFair.
Wilt u ook nog uw sport of activiteit promoten?
Dat is natuurlijk mogelijk!
Neem contact op met de organisatie via www.sportfair.nl.
Ontdekken – beleven – meedoen
Ben jij ook aanwezig op zondag 13 september 2020 bij de Toolenburgerplas. Vanaf 11:00 uur bruist het van sport en cultuur. Kom ontdekken wat er allemaal te doen is in de gemeente Haarlemmermeer.
Beleef veel sporten en Cultuur.
Doe mee met hun activiteiten en geniet van de presentaties.
Op www.sportfair.nl staan de deelnemers en kunt u het hele programma vinden.
Wij doen het samen veilig, hou daarom tijdens het evenement voldoende afstand van elkaar. Hou u aan de RIVM richtlijnen. Desinfecteer uw handen bij binnenkomst en volg de 1-richtingsverkeer die wij hebben ingesteld op de Sport- & CultuurFair. Dan beleven wij samen op een verantwoordelijke manier een veilige Sport- & CultuurFair!